Praten over gewicht 44 – Dikker na feestdagen

'Het waren heerlijke feestdagen, in meerdere opzichten'
In de rubriek Praten over gewicht schrijven vetliefhebbers over de gesprekken die ze hebben of horen met vrouwen over hun gewicht. Vandaag ziet een vetliefhebber een bekende kort na de feestdagen. Ze heeft de dagen met veel eten doorgebracht. Dat ziet hij overduidelijk.

Dikker na feestdagen


Feestdagen willen altijd wel helpen bij het aankomen van een paar kilo. Met kerst gaan veel mensen een paar dagen naar familie en eten hun buik rond. Ik maak me altijd al vrolijk bij het idee. Ook praat ik er veel over met vrouwen zo rond de feestdagen.

Dat gebeurde afgelopen jaar ook bij een vrouw die ik goed ken. Ze is slank en heeft wel erg aantrekkelijke rondingen. Ze is lerares en houdt haar gewicht nauwlettend in de gaten. Ze bezoekt meerdere keren per week de sportschool, dat zie je zo. Zo niet kort na nieuwjaar toen ik haar weer zag.


Strakker rond heupen

Ze droeg een wit rokje. Hij zat beduidend strakker rond haar heupen dan ik gewend was. Ik zag duidelijk volle benen in de panty's. Ook zat haar bloesje strakker dan gewoonlijk. Ik meende duidelijk de ronding van een buikje in de stof naar voren welven. Net als dat mij opviel dat haar beha sneed in het vet van haar rug. Ik kon het door het strakzittende bloesje duidelijk zien. Iets dat ik nooit eerder zag bij haar.

Ik vroeg haar hoe haar feestdagen waren geweest. Ze glimlachte. Ik zag duidelijk dat ze bij de gedachte nog aan het nagenieten was. 'Het was heerlijk' zei ze. 'In meerdere opzichten heerlijk', grapte ze er gelijk na. 'Ik heb mij dagenlang beziggehouden met 1 ding: eten.'

Hand op buikje

Het leek wel of ze mijn eerdere blikken had gelezen. Ze legde haar hand op haar buikje. Deze stak nog wat overweldigender naar voren in het bloesje. Mijn ogen moesten uitpuilen. Zeker ook omdat ze even in de lovehandle langs haar zij zachtjes kneep. Ik kreeg de gevolgen van de feestdagen eventjes mooi op een presenteerblaadje.

Ik lachte verlegen en kon nog iets uitstamelen als 'wat leuk zeg'.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)