Buik 75 – Ongemerkte kilo's

Ongemerkt zijn de kilo's aan haar gaan kleven. Het verschil is ruim 12 kilo. Het is een vergelijking van dezelfde buik. De ene foto in december toont een 90 kilo-buik. De foto van juni laat een flinke stukje buik extra zien. Deze dame weegt 102,5 kilo.

Het zijn van die prachtige mailtjes met foto's van lezeressen. Deze dame stuurde een adembenemende foto van haar buik. Inclusief vergelijkingsmateriaal. Ze schrijft dat ze gek is op mannen met een buikje. Onbewust is er sinds december ook bij haar wat aangekomen. Het verschil is zeker 12 kilo schat de eigenaresse van deze prachtige buik.

Adembenemend

Het plaatje is adembenemend. Is de buik nog tamelijk plat in december, in juni komt hij tot volle wasdom. Wat een prachtige welving naar voren. Hij begint zelfs een beetje te hangen. Wees hij december nog puik naar voren, nu welft het buikje fors over de broek heen.

Ze weegt nu 102,5 kilo, schrijft ze in het mailtje bij de foto's. Voor mij het bewijs dat buiken boven de 100 kilo echt mooi vol beginnen te worden. Het buikje van deze dame schudt heen en weer als ze loopt. Het presenteert zich in vol ornaat aan de buitenwereld. Zonder schaamte. Ze hoeft zich voor deze buik niet schamen, ze mag er met recht trots op zijn.

Onderbuik

De onderbuik begint zich eveneens te vormen. Daar ontbrak het in december nog aan. Nu komt een lekkere buikband die doortrekt naar de zwembandjes rond de heupen. De lovehandles krijgen echt mooi vorm. Het vet drukt overtuigend naar beneden. De zwaartekracht gaat winnen.

Die ongemerkte kilo's hebben zich goed genesteld bij dit meisje. Ze ziet er zo lekker zacht en knuffelbaar uit. Het onderbuikje kun je zo heerlijk optillen en zachtjes laten vallen. Wat een geweldig figuurtje. Het doet verlangen naar meer. Laat maar onbewust komen en snoep lekker mee met je lief. Die ongemerkte kilo's gaan aan mij niet onbewust voorbij. Want wat zie jij er lekker uit zeg.

Reacties

  1. Als dit echt ongemerkt was, hoe komt ze dan aan een foto in december?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er al jaren achter dat ik gek ben op wat dikker wordende mannen, maar wilde zelf nooit echt aankomen. Ik was al wel stevig (misschien wel gewoon dik) en ook ik heb een profiel gehad op een 'bepaalde website'.

    Ik ben er toen een tijdje niet mee bezig geweest omdat ik een tijdje bij mijn vriend heb gewoond... Ik kookte elke dag lekker voor hem. En voor mezelf. Ik woon inmiddels weer in mijn eigen apartement en ging weer eens op de weegschaal staan, die had hij namelijk niet. Toen realiseerde ik dat ik 10 kilo aangekomen was en heb ik eens foto's vergeleken.

    Ik dacht, stuur ze eens in, benieuwd naar jullie reacties.

    So that's it.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben een jongen en ik ben gek op dikke vrouwen (ook op normale, maar in mindere mate) en vind het zelf ook leuk om dik te zijn, maar sinds ik vorig jaar naar de schoolarts moest, ben ik alleen maar afgevallen... van 83 naar 69

      Verwijderen
  3. ok, en wanneer komt er een nieuwe buikblog, want ik heb ze al 2 weken niet meer gezien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er wordt druk geschreven aan de buikblog van komende dinsdag!

      Verwijderen
  4. ik ben ook een jongen en ik wil ook dik zijnn lijkt me zo leuk enz

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)