Praten over gewicht (50) – Leuke constatering

'Ik geloof dat ik een nieuwe broek moet kopen, deze krijg ik nauwelijks meer over mijn kont.'
In de rubriek Praten over gewicht schrijven vetliefhebbers over de gesprekken die ze hebben of horen met vrouwen over hun gewicht. Een meisje aan het eind van het eerstejaar trakteert bij het laatste college op cake. Als ze de restjes opeet, doet ze een leuke constatering.

Leuke constatering


Het was aan het einde van het eerste jaar op de universiteit. Bij een college zat een mollig meisje dat ik in de loop van het eerste jaar steeds voller had zien worden.

Bij het laatste college had ze voor iedereen cake meegenomen in van die kleine papieren kuipjes. Natuurlijk had ze veel te veel bij zich. Voor haar stond de schaal met overgebleven cake.


Zichtbaar genieten

Ze nam de ene na de andere en genoot zichtbaar van de cake. Ze had er een stuk of 6 schaamteloos opgegeten. Ze zei ineens: 'Ik geloof dat ik een nieuwe broek moet kopen, deze krijg ik nauwelijks meer over mijn kont.'

Het was niet eens specifiek aan iemand gericht. Zonder enige gene nam ze de laatste cake die op het dienblad lag en nam een grote hap. Ik fantaseerde razendsnel hoe ze eruit zou zien met een nog voller buikje. En dat was een leuke fantasie kan ik je vertellen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)