Praten over gewicht (52) – Goddelijke derrière

'Ik heb gegeten als een uitgehongerd varken.'
In de rubriek Praten over gewicht schrijven vetliefhebbers over de gesprekken die ze hebben of horen met vrouwen over hun gewicht. Een vetliefhebber begint gelijk met een aardig meisje te studeren. Gedurende de studie ziet hij haar achterste veranderen in een goddelijke derrière.

Op de universiteit zat een aardig meisje in mijn jaar met een goddelijke derrière. Ze was blond en ongeveer 1,65 meter lang. Een beetje mollig was ze. Ze had een mooie volle boezem en een fors achterwerk. Ze begon in hetzelfde jaar als ik met de studie.

We trokken steeds vaker met elkaar op. Ik ontdekte haar eetlust. Ze ontwikkelde een grote liefde voor pizza en zoetigheid. Het bleef niet onopgemerkt aan haar. Ze liep rond in strakke leggings en naveltruitjes waarin andere meisjes ook liepen. Ik zag haar heerlijk uitdijen in die veel te strakke kleren. Haar kont was beduidend breder aan het worden gedurende het eerste jaar van onze studie.


Zeker kilo of 10 aangekomen

Ik denk dat ik haar een maand niet had gezien. Het was in de tentamenperiodes. Op een feestje liep ik haar weer tegen het lijf. Ik herkende haar gewoon niet. Ze was zeker een kilo of 10 aangekomen, leek het. Haar nieuwe gewicht was vooral op haar gezicht en rond haar kont gaan zitten. Haar wangen waren vol en opgeblazen en haar achterwerk schudde bij het lopen meer dan ooit.

Ik vroeg hoe het met haar ging. 'Beter dan ooit', vertelde ze glimlachend. Ze zag hoe ik naar haar keek en klopte enigszins trots op haar buik. 'Ik heb gegeten als een uitgehongerd varken.' Ze vertelde erbij dat ze de hele dag niet veel deed. 'Ik zit voor de televisie en ben verder alleen maar aan het eten.'

Flinke derrière

Ze draaide zich om en toonde haar flinke derrière. 'En dat zie je vooral hier.' Ze klopte met haar vlakke hand op haar vorstelijk achterste en moest er zelf om lachen. 'Het lijkt wel of hij elke dag groter wordt.' Ik legde mijn hand op haar achterste. Ik verwachtte daar wel wat spieren te voelen. Maar alles voelde heel zacht en het trilde onder mijn vingers.

Daarna zagen we elkaar slechts mondjesmaat. Elke keer als ik haar weer zie, lijkt het of haar achterste weer iets forser is geworden. Ik kan er natuurlijk naast zitten. De laatste keer dat ik haar zag, was bij haar afstuderen. Ze was in gezelschap van haar ouders. Daar zag ik het: ze heeft het van haar moeder. Ze is van Italiaanse komaf. Ik merkte hoe royaal de heupen en het achterste van haar moeder zijn.

Erfelijk achterste

Ook het eten heeft ze van haar moeder geërfd. Ik fietste op de dag van haar afstuderen door de stad en zag de familie zitten. Moeder liet een nieuw bord met een enorme pizza aanrukken. Dochter werkte nog een flink stuk naar binnen en riep om de ober. Hier werd hard gewerkt aan de uitbreiding van de goddelijke derrieres.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)