Test hoe dik je buik is - De muurtest

Zou je graag willen weten hoe dik je bent? Daar kun je verschillende tests voor doen. Wat dacht je van de muurtest. Doe deze eenvoudige test en je weer precies hoe dik je bent.

Je kunt de test het beste naakt doen. Mogelijk moedigt het je aan dikker te worden of weet je nu dat je dikker bent dan eerst. De eerste en makkelijkste test is de muurtest.

De muurtest

  1. Ga tegen de muur staan, schoenen uit en gezicht naar de muur toe.
  2. Probeer zo dicht mogelijk tegen de muur te gaan staan.
  3. Kun je met je tenen de muur aanraken, of zijn buik en borsten zo groot dat zij je weerhouden zo dicht bij de muur te gaan staan.
Kun je met de tenen de muur nog aanraken? Dan moet je nog wat aankomen.

Nog niet geslaagd? Herhaal de test regelmatig.

Ben je geslaagd voor de muurtest? Het is leuk te ook zien hoe ver je tenen van de muur af komen te staan. Laat hieronder in de reactie achter wat je resultaat is.

Doe ook de vloertest »

Reacties

  1. Heb iemand tips om veel te aankomen
    nederlands is slecht omdat ik ben kroatis

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ga waneer je eens weekje tijd hebt op de bank liggen en aleen maar eten, eten, eten. je zal het resultaat zien

      Verwijderen
    2. wil je wel helpen hoor

      heb je msn ??

      gr danny

      Verwijderen
  2. goeie test, gebruik m al een tijdje.
    sta nu ongeveer 15 cm van de muur met me tenen.
    de ligtest is ook handig. maar die horen we nog wel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoeveel weeg jij dan wel?

      Verwijderen
    2. ik zit nu ongeveer op de 153 kilo

      Verwijderen
    3. Dat is een lekker gewicht.
      en wil je nog dikker worden
      en hoe oud ben je.

      Verwijderen
    4. Ik doe het nu wat rustiger aan, dit vooral omdat nu nog alles mooi is gevormd en de mooie rondingen heeft behouden. verder ben ik 21 jaar

      Verwijderen
    5. dat ben je gooed bezig moet ik eerlijk zeggen ik zou wel wel beter willen leren kennen

      heb je ook msn als ik vraagen mag

      gr danny

      Verwijderen
    6. heb je dit gewicht alleen bereikt of heb je hulp gehad?
      Het is in ieder geval een prachtig resultaat en het is best ok dat je niet nog dikker wil werden.
      gr lotgenote ps ik heb hulp

      Verwijderen
    7. jaa heb een hele lieve vriend die me hierbij helpt. En jaa nu is het nog allemaal mooi en dat wil ik wel zo houden. Dus sorry danny denk dat me vriend dat niet gaat waarderen haha

      Verwijderen
    8. dat denk ik ook niet maar kon het altijd vraagen toch veel geluk samen

      gr danny

      Verwijderen
    9. haha jaa daar heb je zeker gelijk in en hartelijk dank natuurlijk.

      Verwijderen
  3. prachtig om al die verhalen te zien:D, ben blij dat er zoveel mensen zijn die trots zijn op hun extra kiloos:D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nouja ik ben een jongen maar ik weeg 110 kg en sta er zoeen 5 cm van af

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sta ongeveer 30cm van de muur af

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed om te horen :) mathie145 is me skype voor mensen die willen chatten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weet ik maar ik vraag me af of ik niet te hard ga bij de zittest op de rand van mijn bed rust mijn buik wel maar hij valt er af

    Ik ben 1,64 en weeg nu 268kg en lig ieder weekend op de bank alleen maar te eten en kom daarom in een week 6kg aan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n 10 cm van de muur af, ben een dame van 120 kilo bij 170.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw wat gaaf zeg! Stuur gerust een foto, ben wel benieuwd hoe het eruit ziet. ;-)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)