Test hoe dik je buik is – De zittest

De zittest: raakt de onderkant van je buik het matras?

Wil je nou eindelijk eens weten hoe dik je eigenlijk bent? Doe dan een eenvoudige test om hier snel achter te komen. Je kunt de test ook regelmatig herhalen om precies te weten hoe je vorderingen zijn. Dit keer de zittest.

Je kunt de test het beste naakt doen. Mogelijk moedigt het je aan dikker te worden of weet je nu dat je dikker bent dan eerst. De derde test is de zittest. Hoe ver komt je buik als je op bed zit en je benen voorzichtig spreidt? Doe deze eenvoudige test en je weet het.

De zittest

  1. Ga op de rand van je bed zitten. Druk de binnenkant van je knieën tegen het matras en spreid je benen een klein stukje.
  2. Zorg ervoor dat de buik genoeg ruimte heeft om tussen je benen te vallen. Ga rechtop zitten, leun niet naar achteren of naar voren.
  3. Raakt je buik het matras? Als dat lukt, raak je dan net het matras of rust hij er echt op? Het mooiste is natuurlijk de volle buik die op het matras drukt.

Lukt hij of moet je nog wat meer eten? Laat hieronder in de reactie achter wat je resultaat is. Of stuur je foto op naar de redactie van mooidik.

Doe de variant op de zittest: de Boeddhazit »

Reacties

  1. ben een meisje van 17 en zie er ongeveer net zo uit als op de foto (miss nog wel voller) ga ik te hard of is het goed??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij ga je perfect! mail anders naar xvilo@me.com

      Verwijderen
  2. Te sloom eerder denk ik ik ben ook xx een eisje van 17 mijn buik is al in twee van die helften en ik ben zeer tevreden over mijn lijf

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je msn of skype ? Ik ben een jongen van 16 en wil wel met je in contact komen;-)

      Verwijderen
  3. hee., meiden interesse om te chatten zoja voeg me toe lisaverhoeven1993@hotmail.com

    Ps. ben nog dikker:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mij mogen jullie ook toevoegen.
    Saradevroom@hotmail.nl

    X sara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En mij rjv_movies@live.nl
    groetjes Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Lisa, hoe zwaar ben je inmiddels al?

    X Kunto

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hee meiden, blij dat ik dan niet te hard ga. Maar hoe doen jullie dit dan als je nog dikker bent want ik heb nu al moeite om bijv. een goede bh te vinden??

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heey damens jullie mogen mij ook toevoegen

    danny_v8power@live.nl

    gr danny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben een meisje van 14 jaar. Ik wil ook graag zo dik worden, hoe krijg ik dat voor elkaar? Ik denk dat het heel erg lekker voelt om dik te zijn! Daarom wil ik graag veel vet hebben!
    Groetjes,
    Anna Spiering

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voeg me maar toe saradevroom@hotmail.nl

      X sara

      Verwijderen
    2. heeyy Anna, ik ben 15 en denk hetzelfde als jij. Ik heb sara en lisa al toegevoegd op msn. Ik hoop dat jullie mijn verzoek snel accepteren. Wil jij ook met mij chatten op msn Anna? we zijn even oud dus misschien kunnen we elkaar helpen.

      Verwijderen
    3. Veel eten vette dingen zoals friet hamburgers
      als je wil kun je kijken op youtube
      zoals overeating chubby enzo
      stuffer31.com

      Verwijderen
    4. Hooi Anna het lijkt me leuk om met je in contact te komen mijn mail is chillis@hotmail.nl andere vrouwen die willen aankomen of erg vol zijn mogen me ook mailen x chris

      Verwijderen
    5. Hee anna heb je skype?

      Verwijderen
  10. Voeg mij ook maar toe lisaa_kizz@hotmail.nl
    X Lisaa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is nog eens een mooie buik! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke test, mooi hangende buik zeg !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat vinden jullie van maxime verhagen van help ons kind is te dik die weegt 112 kilo en ik vind haar daar erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. sorry weet niet precies wie je bedoeld

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)