Praten over gewicht (58) - Buik showen

Ik schaam mij heel erg voor mijn buik
Ik ben al heel mijn leven dik. Ik kan mij niet bedenken dat ik ooit dun was. Veel ben ik de laatste jaren niet meer aangekomen. Twee jaar geleden woog ik 130 kilo en nu 134. Dat is dus niet heel veel extra. Wel ben ik in de tijd ervoor flink aangekomen. Het gebeurde zo in één keer dat ik aankwam. En ik doe niks om aan te komen.

Hulp bij het dikker worden heb ik niet gehad. Ik heb wel hulp gehad om af te vallen, maar dat lukte niet. Daarom laat ik het maar zitten. Wel schaam ik mij heel erg voor mijn buik. Aan de ene kant zou ik willen afvallen, maar aan de andere kant weet ik ook dat er jongens zijn die het mooi vinden. Maar alsnog schaam ik mij vooral voor mijn buik.


Buik bewonderen

Ik heb er heel veel zin in dat mijn mensen mijn buik komen bewonderen op deze website. Daarom hoop ik op een mooie buikblog. Op dit moment speel ik met mijn buik en ik merk dat het een lekker gevoel geeft om met mijn vingers in mijn vet te kneden. Ik merkte dat het mij opwond.

Wel merk ik dat ik opgewonden raak als het om mijn buik ga. Dan speel ik onbewust met mijn buik. Ook ren ik dan tegen de muur op zodat je de klap van mijn buik hoort. Of ik ga op de grond liggen en maak me extra dik. Dan streel ik over mijn dikke buik.

Dikke buik accepteren

Eerst wilde ik alles weg hebben, maar ik ben het nu wel gaan accepteren die dikke buik. Ik vond het daarom heel leuk om deze website te vinden. Dit is echt iets voor mij. Ik zou graag mijn buik willen laten zien aan mensen die ervan houden. Ik vind mijn billen en mijn buik de mooiste lichaamsdelen.

Ik wil niet meer dikker worden. Ik ben dik genoeg. 134 vind ik echt genoeg. Ik merk soms dat sommige mannen een dikke buik mooi vinden of ze vinden dat ik lekkere billen heb. Maar als ze naar me kijken, schaam ik me er ook weleens voor.

Reacties

  1. Hey,
    Het is mooi dat je stil aan je zelf begint te aanvaarden en dat je zelf opgewonden raakt van met je buik te spelen lijkt mijn alleen maar positief. of toch je schaamt jezelf niet voor wie je bent, je vind het alleen erg dat er te veel mensen je niet aanvaarden.
    Je bent een mooie vrouw.

    Zelf zou ik graag ook eens een meid zoals jou tegenkomen om te weten hoe het voelt om te kneden :)
    Gr Freaker

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee freaker bedankt voor je reactie ik zou ook wek is willen weteb hoe het voelt om je buik te late kneden hihi

      Verwijderen
    2. Hey,
      zoals hier al vermeld is er ook een forum, heb me er van de week voor aangemeld. dus het is ook voor mij allemaal nieuw op dit vlak.

      klinkt mss wel cliche maar je kan me altijd vrijblijvend een mailtje sturen Tectron_000(Ad)hotmail.com. (en de (Ad) = @)

      Verwijderen
  2. je bent echt een mooie knappe dame.
    wat ik nu zie op de foto,heb je een mooie dikke buik.
    en dat had ik al eerder gezegd,maar ik zeg het nog een keer.
    een mooie dikke dame bent je,met een mooie dikke buik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel dat je dat vind :-)

      Verwijderen
    2. Lijk je het leuk om met me chatten. Ik zou je wel beter leren kennen. :-).
      En wat vind je van mooidik. Blogspot.
      Hij heeft ook een forum die je hier oook kan vinden.
      En de meeste van ons zitten daar ook.
      en ik zou best je buik willen kneden.

      Verwijderen
    3. Okee geef je email maar ofzo .. dan kunnen we chatten als je nog zou willen .

      Verwijderen
  3. Wow, Ziet er mooi uit! Als je zou willen zou ik je nog wel verder willen brengen! Wat is er nou fijner dan om gefeed te worden...??? 0.o

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen enkele reden om je te schamen hoor. :) Ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lekkere buik! ik ben een van die mannen die gek worden als ze zo'n buik geaccentueerd zien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben een jonge van 15 jaar ik heb hulp nodig ik weel graag dik worden kan iemand me helpen wie daar van stand van heft om dik te worden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel fastfood eten en weinig bewegen en zoek een feeder

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijkt me leuk om je te leren kennen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heerlijk dat je zelf opgewonden wordt door die zachte buik.

    hoe zie je er nu uit, ook mooi in strakke kleding,

    Groet Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die buik is mooi. Ben benieuwd of er nog wat bij is gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)