Wat is het mooiste Weight gain verhaal?

Deze blog wordt niet meer actief bijgehouden, maar de inhoud blijft staan. De dreiging dat deze blog van internet gehaald zou worden, is van de baan. Mogelijk wordt deze blog in de toekomst weer aangevuld met nieuwe, inspirerende verhalen. Jij kunt daarbij helpen.

Lees alle verhalen en blogs

Kijk in het menu voor alles wat toch nog toe is gepubliceerd. En dat is heel wat:

Wat is jouw mooiste weight gain verhaal?

Wat vind jij het mooiste weight gain verhaal hier op Mooidik?

Reacties

  1. Hartsvriendinnen, zo heerlijk om die twee vrouwen te zien groeien en genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goeie keuze. Ik heb ook weer genoten toen ik het net herlas. Voor de liefhebber het is dit verhaal: http://mooidik.blogspot.com/2010/08/hartsvriendinnen-1-hoe-het-begon.html

      Verwijderen
  2. Wat fijn dat dit blog blijft bestaan ! Ik vind de cruise ook leuk; kan zo real life zijn. Ik kom net terug van vakantie en merk dat in heel veel landen om ons heen vrouwen en meiden steeds dikker worden (Engeland, Duitsland, Frankrijk) Nederland blijft op dat vlak helaas nog wat achter

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Zit er thuis ook nog de groei een beetje in?

      Verwijderen
    2. Ja, thuis groeit het lekker door. Het vet zijn is nu echt in het systeem gekomen. Lekker eten, relaxen zonder schuldgevoel en volledige acceptatie van een vet lijf. Ieder jaar sluipen er zo enkele kilo's bij

      Verwijderen
  3. Vet zomerdieet moet gewoon zalig zijn als je zo een oma hebt . De kilootje zouden er bij mij ook vlug aanvliegen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bakkersvrouw vin ik echt super zo mooi om die vrouw te zien dik worden door all dat lekkere taarten echt goed

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zitten er hier nog feedees op Mooidik?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hoor die zitten hier nog ik ben er 1 van

      Verwijderen
    2. ik zoek een feedee ik ben 19 jaar ik hou heel veel van dike vrouwen hoe dikker hoe beter all jij zo bent je wil zo dik mogelijk worden mail me op joeyschrijver@gmail.com

      Verwijderen
  6. Hoi hoeveel weeg je en wat is jou naam?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik zoek een feedee ik ben 19 jaar ik hou heel veel van dike vrouwen hoe dikker hoe beter all jij zo bent je wil zo dik mogelijk worden mail me op joeyschrijver@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hi ale maal ik ben een vrouw van 19 jaar en ik ben een feeder en een feedee ik zoek een feedee vriedin /vrouw die zo dik moglijk wil worden als je dat wil alen vrouwen geen manen dan kan je me mailen op sierabos2@gmail.com dike kus van mij naar jou ik hoop dat ik je snel kan spreeken hehehe

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat goed om te lezen dat de blog ieder geval niet verwijderd wordt.
    Volgens mij komen er steeds meer liefhebbers bij van voller.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn liefeligs verhaal is Op kamers. Ik vind het zo mooi verhaal en erg mooie worden gebruikt over het nieuwe lichaam van Anja. Dit verhaal kan ik wel vaker lezen.

    Verder heb ik zelf een probleem. Door dit blog ben ik van dikke vrouwen gaan houden en ik heb zelf ook de neiging om meer te gaan te gaan eten. Maar ik probeer het te verbergen voor mijn ouders want die zijn vol tegen dikke mensen maar ik vind het heerlijk. Ik ga na school altijd naar de supermarkt om daar van alles te kopen maar ik moet drie kwartier fietsen naar school en er is geen bus verbinding. Dus de fiets is de enige oplossing.

    Ik ben nu 17 jaar 1,65 lang en ik weeg 65 kilo. Is er iemand die een manier weet of is er iemand die me kan helpen om aan te komen ik ben zo benieuwd hoe het is om 150 kilo te wegen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, de sleutel is in eerste instantie heel simpel: meer eten. Ook kun je eraan denken om vetter eten te proberen. Hierdoor zul je ook meer aankomen. Als je wilt dan wil ik je graag wat beter leren kennen. En kunnen we elkaar tips geven!

      Verwijderen
  12. Hallo ik ben een 20 jarige man en ik wil graag dikker worden. Ik weeg nu 77 kg en wil graag een hoop kilo's erbij eten. Daarbij hoop ik iemand te vinden die me daarbij wilt helpen. Ik zou het leuk vinden als iemand iets laat weten. Dit is mijn mail: rokrie4@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voor mij aan de slag.
    Ik lag dit verhaal enkele dagen geleden op vakantie te lezen op mijn bed terwijl mijn 138kg zware vrouw onder de douche stond, het inspireerde mij.
    Ik ben naar de badkamer gegaan en vroeg mijn vrouw dat ik haar mocht afdrogen, ze stemde in.
    Ik nam en grote handdoek sloeg deze om haar vette lijf en begon aan mijn taak.
    Ik begelijde haar naar de wastafel waar een grote spiegel was.
    Ze zij dat ik ook goed tussen haar verplooien moest vrijen.
    Even later stond ik achter haat terwijl we naakt voor de spiegel stonden.
    Haar groten gesplitste buik hing aardig door terwijl ze met haat vette reed tegen mij aandrukte. Ik begon met haar vet te wiebelen, ik hoorde direct dat het haar opwond.
    Ik drukte haar zachtjes voorover zodat ze met haar ellebogen on wastafel hing.
    Ik drukte mijn intussen mega stijve pik tussen het vet van haar bilspleet.
    Al vlug spreide ze haar beneden en vroeg me haar te neuken.
    Het leek alsof mijn pik naar binnen werd gezogen, zo geil was ze.
    We zagen in spiegel hoe haar vet op het ritme van de stoten mee heen en weer bewoog, zelfs het vet in haar bovenramen .
    Al snel begon haar hele lichaam te trillen en beven van genot, en kwam ze luidkeels spuitend klaar, dat had ik nog nooit meegemaakt.
    Daarna zijn we in bed beland waar ze mij nog een heerlijk orgasme heeft bezorgt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw, wat een opwindend verhaal. Mooi dat mijn verhalen je hiervoor hebben geïnspireerd. Dank voor het delen. Groet, Henk

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Moeder en dochter (1)

Snoepen - Moeder en dochter (2)

All inclusive - Moeder en dochter (15)